Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Naszym wyzwaniem było złapanie matek w momencie, kiedy wybierają mleko modyfikowane. Drugim co do ważności momentem takim jest powrót mamy do pracy. Stworzyliśmy emocjonalną i angażującą platformę, dzięki której mogły rozwiewać swoje wątpliwości, zasięgać porady, dzielić się emocjami i...
Naszym wyzwaniem było złapanie matek w momencie, kiedy wybierają mleko modyfikowane. Drugim co do ważności momentem takim jest powrót mamy do pracy. Stworzyliśmy emocjonalną i angażującą platformę, dzięki której mogły rozwiewać swoje wątpliwości, zasięgać porady, dzielić się emocjami i doświadczeniem. Bebilon - jako wspierający je partner. Bardzo ważnym elementem było zaangażowanie celebrytki - Soni Bohosiewicz, która jako mama niedawno wracająca do pracy - została ambasadorką akcji.