Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Rebranding Macrologic wiodącego gracza na rynku systemów ERP. Firma Macrologic istnieje na rynku już 20 lat. Jednak nadal zdarza się, że osoby z branży nie potrafią określić jej pola kompetencji. Na tak rozdrobnionym rynku jest niezwykle istotne, aby dla potencjalnego Klienta oferta firmy była...
Rebranding Macrologic wiodącego gracza na rynku systemów ERP. Firma Macrologic istnieje na rynku już 20 lat. Jednak nadal zdarza się, że osoby z branży nie potrafią określić jej pola kompetencji. Na tak rozdrobnionym rynku jest niezwykle istotne, aby dla potencjalnego Klienta oferta firmy była czytelna i przystępna. Celem marki stało się zwiększenie rozpoznawalności firmy w kontekście oferowanych usług, tak, aby znaleźć się w TOP5 dostawców w swoim segmencie rynku. Aby pomóc w osiągnięciu tego celu opracowaliśmy hasło „Sprawdzone Systemy ERP”, które funkcjonuje jako claim marki i dookreśla zakres kompetencji firmy Macrologic. Odświeżyliśmy również znak i całą identyfikację wizualną marki korporacyjnej. Zakres prac w projekcie: - badania i analizy - pozycjonowanie marki - architektura marki - identyfikacja wizualna - strategia komunikacji