Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wyzwanie Zapewnić standard (wnętrze/kawa/barista) dający poczucie pewności. Wyróżnić się na poziomie oferty. Idea Konsumenci dostają kawę bazową oraz dostęp do dodatków, które sami dodają komponując smak swojej kawy. Dlaczego komponowanie, a nie tworzenie? Komponowanie jest bardziej...
Wyzwanie Zapewnić standard (wnętrze/kawa/barista) dający poczucie pewności. Wyróżnić się na poziomie oferty. Idea Konsumenci dostają kawę bazową oraz dostęp do dodatków, które sami dodają komponując smak swojej kawy. Dlaczego komponowanie, a nie tworzenie? Komponowanie jest bardziej aspiracyjne, odnosi się do sztuki, budzi więcej emocji. Rezultat W czerwcu 2016 roku Baltona otworzyła pierwszą kawiarnię pod nową marką Cavarious. W najbliższym czasie właśnie ten brand ma stać się dominującym. Flagowy lokal sieci ma powstać w Warszawie.