Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Dla produktu FMCG opakowanie jest najcenniejszym medium. Jak jednak sprawić, by działało nie tylko na półkach w sklepie, ale także w domu? Dzięki promocji "Danonkowy Ogródek" sprawiliśmy, że całe rodziny zaangażowały się w sadzenie roślinek w Danonkowych kubeczkach. Opakowanie zyskało "drugie...
Dla produktu FMCG opakowanie jest najcenniejszym medium. Jak jednak sprawić, by działało nie tylko na półkach w sklepie, ale także w domu? Dzięki promocji "Danonkowy Ogródek" sprawiliśmy, że całe rodziny zaangażowały się w sadzenie roślinek w Danonkowych kubeczkach. Opakowanie zyskało "drugie życie" i stało się nowym, domowym medium ambientowym!