Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Frugo to pierwsza typowo młodzieżowa marka napoju owocowego o niezwykłych smakach. Zbudowana na opozycji wobec dorosłych napojów, dźwięcznej nazwie, indywidualnej butelce i zakrętce z "guzikiem". Obecna odsłona to kolejny rozdział pracy PZL dla marki. Dołącza ona do serii pamiętanych do dziś...
Frugo to pierwsza typowo młodzieżowa marka napoju owocowego o niezwykłych smakach. Zbudowana na opozycji wobec dorosłych napojów, dźwięcznej nazwie, indywidualnej butelce i zakrętce z "guzikiem". Obecna odsłona to kolejny rozdział pracy PZL dla marki. Dołącza ona do serii pamiętanych do dziś kampanii Frugo, takich jak Warzywniak, Pestkarze czy Śmieciarze, które udało się wdrożyć mimo typowego i nie mającego pokrycia w rzeczywistości zastrzeżenia "możliwych negatywnych skojarzeń z marką".