Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Coraz większa grupa polskich konsumentów chce jeść zdrowo i bardziej racjonalnie. Dlatego poszukują oni żywności o krótkim składzie etykiety, bez sztucznych dodatków, barwników czy konserwantów. Za to z dodatkami wprost z natury, jak ziarna, nasiona, otręby czy suszone owoce. Trend „clean & clear...
Coraz większa grupa polskich konsumentów chce jeść zdrowo i bardziej racjonalnie. Dlatego poszukują oni żywności o krótkim składzie etykiety, bez sztucznych dodatków, barwników czy konserwantów. Za to z dodatkami wprost z natury, jak ziarna, nasiona, otręby czy suszone owoce. Trend „clean & clear label”, w którym czysty skład, naturalność i wysoka jakość produktu znajdują potwierdzenie w przejrzystym designie opakowań i klarownej informacji o benefitach dostrzega coraz więcej marek. Wśród nich znajduje się polska firma GOOD FOOD, będąca liderem w kategorii wafli ryżowych i kukurydzianych. A także jednym z prekursorów trendu racjonalnego odżywiania nad Wisłą.
Ponieważ rynek tzw. zdrowych przekąsek staje się coraz bardziej konkurencyjny, a wymagania konsumentów, także te estetyczne, coraz większe, zaproponowaliśmy marce nowe wizerunkowe otwarcie. Czysty, emanujący pozytywnymi emocjami i naturalnością design, oparty na odręcznej typografii, ilustrowanych patternach roślinnych i stonowanej kolorystyce wpisuje się we wspomniany trend.
Co najważniejsze, głęboko odświeżony i lekki look brandu spotkał się z bardzo pozytywnym przyjęciem ze strony konsumentów poszukujących alternatywy dla tradycyjnych przekąsek i ceniących sobie przyjemnościowy aspekt jedzenia. Ponadto zdecydowanie wyróżnił markę na tle konkurencji i wzmocnił jej pozycję jako lidera kategorii. Oh yes, we feel good with GOOD FOOD.