Harnaś 2019

  • Klient Carlsberg
  • Branża Napoje alkoholowe
  • Rok produkcji 2019
  • Produkt Harnaś
  • Kategorie Opakowania, Design, Napoje alkoholowe, Dobra konsumenckie, Doradztwo strategiczne

Harnaś 2019 - piwo w nowej odsłonie. Celem wprowadzonych w opakowaniu zmian była poprawa percepcji marki, jej unowocześnienie, podniesienie jakości i zachęcenie nowych konsumentów do sięgnięcia po Harnasia. Chcieliśmy, by konsument zyskał pewność, że trzyma w reku porządne, godne zaufania, dobrze...

Harnaś 2019 - piwo w nowej odsłonie. Celem wprowadzonych w opakowaniu zmian była poprawa percepcji marki, jej unowocześnienie, podniesienie jakości i zachęcenie nowych konsumentów do sięgnięcia po Harnasia. Chcieliśmy, by konsument zyskał pewność, że trzyma w reku porządne, godne zaufania, dobrze uwarzone piwo. Wprowadzone zmiany wizerunkowe przekładają się na różne formaty opakowań jednostkowych i zbiorczych oraz inne materiały reklamowe i promocyjne.