Internetowe filmy edukacyjne stworzone dla marki Książęce.

  • Klient Kompania Piwowarska
  • Branża Napoje alkoholowe
  • Rok produkcji 2013
  • Produkt Książęce
  • Kategorie Film internetowy i mobilny, Best use of content, Kampania, Napoje alkoholowe

Challenge: Przygotować filmy edukacyjne do Internetu, które wprowadzą konsumenta w niezwykły świat piwa (od warzenia po smakowanie poszczególnych piw z kolekcji). Filmy, które będą chętnie oglądane. Idea: Zrezygnowaliśmy z tradycyjnej formy, żeby nie zanudzić widza wytartymi schematami....

Challenge: Przygotować filmy edukacyjne do Internetu, które wprowadzą konsumenta w niezwykły świat piwa (od warzenia po smakowanie poszczególnych piw z kolekcji). Filmy, które będą chętnie oglądane. Idea: Zrezygnowaliśmy z tradycyjnej formy, żeby nie zanudzić widza wytartymi schematami. Postanowiliśmy od razu przykuć jego uwagę, uwieść go, przekazać wiedzę w niezwykły sposób ...w sposób, jaki jest właściwy dla niezwykłego piwa Książęce. Results: Filmy wzbudziły duże zainteresowanie wśród fanów marki. KTR – nominacja.