Jakość w trosce o maluszka

  • Klient NUTRICIA
  • Branża FMCG
  • Rok produkcji 2017
  • Produkt BOBOVITA
  • Kategorie Identyfikacja wizualna, Opakowania, Insight, Design, Żywność, Launch / relaunch

BoboVita to od lat nr 1 na rynku baby food w Polsce. Troska o jakość, która monitorowana jest przez firmę od zasiewu do gotowego produktu to kluczowa wartość marki – ONLY THE BEST FOR THE BABIES. Design opakowań nie komunikował jednak wystarczająco tych wartości i nie wyróżniał marki na półce...

BoboVita to od lat nr 1 na rynku baby food w Polsce. Troska o jakość, która monitorowana jest przez firmę od zasiewu do gotowego produktu to kluczowa wartość marki – ONLY THE BEST FOR THE BABIES. Design opakowań nie komunikował jednak wystarczająco tych wartości i nie wyróżniał marki na półce Innowacje w designie opakowań skutecznie informują rodziców o zaletach produktów marki BoboVita. Logo uzupełnione o zielną aplę stało się ikoną marki, podział kompozycji na trójkąty wywołuje skojarzenia z piramidą żywieniową (symbol optymalnej diety), a blogerskie fotografie składników podkreślają naturalność. Całość zapewnia pożądany efekt – już nie sposób pomylić BoboVity z konkurencją.