Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Karmi to marka piwa bezalkoholowego dotychczas kojarzona jako słodki, karmelowy napój skierowany głównie do kobiet. W Dragon Rouge stanęliśmy przed wyzwaniem zakomunikowania faktycznego, piwnego charakteru Karmi. Karmi warzone jest tradycyjną piwną metodą, stosując klasyczne piwowarskie składniki -...
Karmi to marka piwa bezalkoholowego dotychczas kojarzona jako słodki, karmelowy napój skierowany głównie do kobiet. W Dragon Rouge stanęliśmy przed wyzwaniem zakomunikowania faktycznego, piwnego charakteru Karmi. Karmi warzone jest tradycyjną piwną metodą, stosując klasyczne piwowarskie składniki - chmiel i słody: pilzneński, monachijski, karmelowy i palony. To one nadają piwu niezwykły smak i głęboką brązową barwę. Nowy design podkreśla piwny, ale jednocześnie uniseksowy charakter marki. Ikona marki powstała w wyniku połączenia kłosów jęczmienia i szyszki chmielu, które są kluczowe w procesie warzenia Karmi. Zestawienie czerni i żółci nawiązuje do wizualnego dziedzictwa marki i podkreśla dwoistą naturę i smak tego piwa - lekką goryczkę z nutą słodyczy. Logo marki swoją wyjątkowość zawdzięcza zestawieniu wielkiej litery K, która swoją wysokością jest dopasowana małych liter. Ten zabieg powoduje, że marka jest bardziej przyjazna, nie stwarza dystansu i ma uniseksowy charakter - jest więc idealną propozycją zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Użycie zaś szeryfowego fontu, charakterystycznego dla tradycji piwnej, wzbogaconego delikatnymi pionowymi in-line`ami, uwiarygadnia jakość i piwowarski kunszt.