Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Żeby wkręcić potencjalnych czytelników w kryminalną intrygę udostępniliśmy ludziom pierwszy rozdział książki. Użyliśmy do tego QR kodów, zamieszczonych na plakatach reklamujących książkę. Plakaty były zlokalizowane na wiatach przystankowych, by ułatwić dostęp do kodu oraz dać czas na jego...
Żeby wkręcić potencjalnych czytelników w kryminalną intrygę udostępniliśmy ludziom pierwszy rozdział książki. Użyliśmy do tego QR kodów, zamieszczonych na plakatach reklamujących książkę. Plakaty były zlokalizowane na wiatach przystankowych, by ułatwić dostęp do kodu oraz dać czas na jego ściągnięcie. Lektura umilała czytelnikom nudną podróż.