Każdy trend ma antytrend

  • Klient Nikon
  • Branża Elektronika użytkowa i sprzęt audio-wizualny
  • Rok produkcji 2015
  • Produkt Nikon HZB
  • Kategorie Active Advertising, Buzz marketing, Event marketing, Kampanie zintegrowane, Promocja sprzedaży, Interakcja

Wyzwanie Zachęcić konsumentów do robienia zdjęć aparatem fotograficznym, a nie telefonem. Idea Nie walczyliśmy z bezpośrednią konkurencją, bo na kurczącym się rynku to za mało… ale, że każdy trend ma swój antytrend postanowiliśmy przypomnieć, że zdjęcia zrobione aparatem fotograficznym są...

Wyzwanie Zachęcić konsumentów do robienia zdjęć aparatem fotograficznym, a nie telefonem. Idea Nie walczyliśmy z bezpośrednią konkurencją, bo na kurczącym się rynku to za mało… ale, że każdy trend ma swój antytrend postanowiliśmy przypomnieć, że zdjęcia zrobione aparatem fotograficznym są znacznie lepsze do tych zrobionych telefonem. W tym celu wykorzystaliśmy długi zoom aparatów Nikon HZB, dzięki któremu unaoczniliśmy przewagę produktową posługując się przy tym zrozumiałym i emocjonalnym obrazem – zdjęciem sarny, którego nie można by w dobrej jakości wykonać telefonem. Rezultat Dynamika sprzedaży aparatów Nikon HZB vs. rynek prawie +30%. Nikon został najlepiej sprzedającą się marką aparatów HZB w Polsce.