Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wyzwaniem dla marki La Roche-Posay było to, jak skutecznie komunikować się z lekarzami dermatologami i pediatrami, by pokazać, że produkty tej marki mogą być elementem holistycznego podejścia do leczenia pacjentów doświadczających konkretnych wyzwań dermatologicznych związanych z chorobami...
Wyzwaniem dla marki La Roche-Posay było to, jak skutecznie komunikować się z lekarzami dermatologami i pediatrami, by pokazać, że produkty tej marki mogą być elementem holistycznego podejścia do leczenia pacjentów doświadczających konkretnych wyzwań dermatologicznych związanych z chorobami dermatologicznymi. Zaproponowaliśmy stworzenie platformy edukacyjnej dla lekarzy i rezydentów DERM4THEFUTURE, w ramach której uznani, światowi eksperci dzielą się swoją wiedzą. Do każdej odsłony kampanii, powiązanej z konkretnymi produktami, tworzymy całą koncepcję kreatywną, key visual oraz pakiet narzędzi marketingowych. Nasze działania komunikacyjne nie ograniczają się jedynie do komunikacji z profesjonalistami. Prowadzimy także zintegrowane działania komunikacyjne do konsumentów pokazujące dermokosmetyki jako rozwiązanie odmieniające życie osób doświadczających poważnych problemów ze skórą.