Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Odświeżenie wizerunku korporacji IT przed dodanie ludzkiego pierwiastka do identyfikacji wizualnej Sygnity SA to trzecia co do wielkości firma IT w Polsce, notowana na GPW, która powstała z połączenia Computerlandu i Emaxu w 2007 roku. Po niespełna pięciu latach istnienia i głębokich zmianach w...
Odświeżenie wizerunku korporacji IT przed dodanie ludzkiego pierwiastka do identyfikacji wizualnej Sygnity SA to trzecia co do wielkości firma IT w Polsce, notowana na GPW, która powstała z połączenia Computerlandu i Emaxu w 2007 roku. Po niespełna pięciu latach istnienia i głębokich zmianach w organizacji, marka potrzebowała odświeżenia wizerunku. Agencja Dragon Rouge odpowiadała za kompleksowy rebranding marki na wielu polach jej funkcjonowania, zarówno tych skierowanych na zewnątrz, jak i do wewnątrz organizacji. Prace projektowe objęły materiały korporacyjne – od wizytówek aż po broszury firmowe; kompletny serwis internetowy www.sygnity.pl; filmy korporacyjne, a także projekt recepcji w siedzibie głównej firmy. Wszystkie elementy zostały zaprojektowane przez Dragon Rouge zgodnie ze wspólną filozofią marki. W ramach współpracy powstał również nowy claim marki: „sign up!”, a także została opracowana prasowo – internetowa kampania reklamowa wprowadzająca odświeżoną markę na rynek. Zakres prac w projekcie: - badania i analizy - pozycjonowanie marki - architektura marki - identyfikacja wizualna - digital branding - strategia komunikacji - brand movie - komunikacja wewnętrzna