Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Bardzo nas cieszy praca dla browarów, ponieważ w Brainie bardzo lubimy piwo. Poza jednym kolegą pochodzącym z Łomży i paroma znawcami tematu mało kto z nas znał Łomżę. Zaczęliśmy więc od degustacji. Smakowało. Stworzyliśmy strategię i kreację dla Łomży, odnoszącą się w nietypowy sposób do...
Bardzo nas cieszy praca dla browarów, ponieważ w Brainie bardzo lubimy piwo. Poza jednym kolegą pochodzącym z Łomży i paroma znawcami tematu mało kto z nas znał Łomżę. Zaczęliśmy więc od degustacji. Smakowało. Stworzyliśmy strategię i kreację dla Łomży, odnoszącą się w nietypowy sposób do konkurencji i wspomnianego lokalnego charakteru tej marki. Bezpretensjonalnym stylem i lekkim humorem tej kampanii chcieliśmy się odróżnić od sztucznego patosu, obecnego coraz częściej w polskich reklamach największych marek piwnych.