Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Rebranding marki elektronarzędzi z ambicjami Graphite jest marką elektronarzędzi w portfolio marek Grupy Topex. Marka ta, choć wprowadzona kilkanaście lat temu, była słabo znana. Celem rebrandingu było stworzenie silnej marki, która zaistnieje w handlu nowoczesnym i przebije się do głów...
Rebranding marki elektronarzędzi z ambicjami Graphite jest marką elektronarzędzi w portfolio marek Grupy Topex. Marka ta, choć wprowadzona kilkanaście lat temu, była słabo znana. Celem rebrandingu było stworzenie silnej marki, która zaistnieje w handlu nowoczesnym i przebije się do głów konsumentów. Na bazie wypracowanej wspólnie z Klientem strategii marki, której ilustracją jest hasło: „Moc w Twoich rękach”, został przeprowadzony pełny rebranding obejmujący logo, język wizualny, system ekspozycji w sklepach oraz system komunikacji w sklepie i poza nim. W ciągu 3 lat, z mało znanej marki, Graphite awansował do jednej z częściej rozważanych przez zaawansowanych majsterkowiczów. Na fali sukcesu marki została wprowadzona także linia dla profesjonalistów Graphite Pro. Zakres prac w projekcie: - badania i analizy - pozycjonowanie marki - identyfikacja wizualna - projektowanie opakowań - system ekspozycji - retail design - POS design - digital branding