Nowe biura obsługi

  • Klient PLL LOT
  • Branża
  • Rok produkcji 2010
  • Produkt Biura obsługi PLL LOT
  • Kategorie Projektowanie graficzne, Promocja sprzedaży, Touchpoint, Design

Odzwierciedlenie innowacyjnego charakteru marki w salonach sprzedaży. Polskie Linie Lotnicze LOT chcą być postrzegane jako marka innowacyjna, a zarazem przyjazna, oferująca najwyższy standard obsługi klienta. Marka, która będzie cieszyć się pełnym zaufaniem obcokrajowców, a dla Polaków będzie...

Odzwierciedlenie innowacyjnego charakteru marki w salonach sprzedaży. Polskie Linie Lotnicze LOT chcą być postrzegane jako marka innowacyjna, a zarazem przyjazna, oferująca najwyższy standard obsługi klienta. Marka, która będzie cieszyć się pełnym zaufaniem obcokrajowców, a dla Polaków będzie powodem do dumy. Jednym z elementów zmian wizerunkowych było odświeżenie i ujednolicenie wystroju wszystkich biur sprzedaży LOT-u, zarówno w Polsce, jak i za granicą. Ambitnego zadania stworzenia i realizacji nowego projektu biur sprzedaży LOT-u podjęła się agencja Dragon Rouge. Wypracowane aranżacje miały wpisywać się w nowe pozycjonowanie, zachęcać klientów do wejścia i skorzystania z nowoczesnych usług naszego przewoźnika. Inspiracją dla projektu wnętrz była bryła kadłuba Dreamlinera. Wykorzystane zostały elementy „etno” (wizerunek Fryderyka Chopina, Syrenki warszawskiej, Wawelu czy symbol żurawia będącego znakiem rozpoznawczym LOT-u od ponad 80 lat), dzięki czemu LOT komunikuje także swoje przywiązanie do tożsamości narodowej. Zakres prac w projekcie: - retail design