Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
W Polsce marka Skoda kojarzy się z rozsądnym wyborem. Wizerunek ten w długim okresie niekorzystnie wpłynął na pozycjonowanie marki. W 2009 roku stworzyliśmy program rekomendacyjny mający na celu poprawę postrzegania marki kojarząc ją z dobrym wyborem. Wyzwaniem na rok 2010 było zapewnienie...
W Polsce marka Skoda kojarzy się z rozsądnym wyborem. Wizerunek ten w długim okresie niekorzystnie wpłynął na pozycjonowanie marki. W 2009 roku stworzyliśmy program rekomendacyjny mający na celu poprawę postrzegania marki kojarząc ją z dobrym wyborem. Wyzwaniem na rok 2010 było zapewnienie ogólnopolskiego zasięgu programowi „Wiesz co dobre!".