Piwne Terytoria

  • Klient Eurocash
  • Branża FMCG
  • Rok produkcji 2017
  • Produkt Marka alkoholi
  • Kategorie Design, Brand Experience

Większość mężczyzn wie o piwie tyle ile nauczyły go koncerny, czyli niewiele. Z tą myślą stworzyliśmy markę Piwne Terytoria, która pomaga odkrywać nowe smaki i cieszyć się szeroką ofertą piw z browarów regionalnych i rzemieślniczych w każdym miejscu w kraju. Piwne Terytoria to koncept edukacyjny i...

Większość mężczyzn wie o piwie tyle ile nauczyły go koncerny, czyli niewiele. Z tą myślą stworzyliśmy markę Piwne Terytoria, która pomaga odkrywać nowe smaki i cieszyć się szeroką ofertą piw z browarów regionalnych i rzemieślniczych w każdym miejscu w kraju. Piwne Terytoria to koncept edukacyjny i platforma handlowa agregująca ofertę piw z małych browarów. Nowa marka jest przewodnikiem (nawigatorem) po nieznanym świecie smaków i stylów piwnych. Kluczowym elementem rozwiązania wizualnego jest intuicyjna dla konsumenta nawigacja zorganizowana wg dwóch zmiennych, dodatkowo potwierdzonych w badaniach: poziomu goryczki w smaku oraz subiektywnie rozumianej ciężkości piwa. Nawigacja ta stosowana jest zarówno do edukowania klientów, jak i organizowania oferty pod szyldem Piwnych Terytoriów.