Piwo inne niż inne

  • Klient Kompania Piwowarska
  • Branża Napoje alkoholowe
  • Rok produkcji 2015
  • Produkt Redd's
  • Kategorie Projektowanie graficzne, Reklama Film/TV, Digital

W 2000 r. Redd’s zmieniał kategorię piw. Przez dekadę górował w piwach smakowych. Od 2009 zachodzą jednak duże zmiany. Pojawiły się raddlery, cydry i bardzo aktywny Somersby. Od lat mocno kobiecy Redd’s był w defensywie wobec bardziej męskich konkurentów. Aby odwrócić trend ponownie oparliśmy...

W 2000 r. Redd’s zmieniał kategorię piw. Przez dekadę górował w piwach smakowych. Od 2009 zachodzą jednak duże zmiany. Pojawiły się raddlery, cydry i bardzo aktywny Somersby. Od lat mocno kobiecy Redd’s był w defensywie wobec bardziej męskich konkurentów. Aby odwrócić trend ponownie oparliśmy markę o inspirację i różnorodność kulturową, wciąż wspominaną przez konsumentów („Maćku pićkup”). Nowe podejście jest interesujące, aspiracyjne, ale przede wszystkim unisex. Zaś strategicznie silnie uwiarygadnia odmienność Redd’sa i jest zakorzenione w smaku. Redd’s dobitnie i przekonująco wyróżnia się od całej konkurencji jako „piwo inne niż inne”.