Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Agencja Dragon Rouge zaprojektowała opakowania dla poszczególnych linii produktowych, które w atrakcyjny i czytelny dla odbiorcy sposób komunikują charakter danego filaru. Niezależnie od filaru, dla spójności całego portfolio, centralne miejsce na opakowaniu zajmuje nazwa produktu. Na froncie...
Agencja Dragon Rouge zaprojektowała opakowania dla poszczególnych linii produktowych, które w atrakcyjny i czytelny dla odbiorcy sposób komunikują charakter danego filaru. Niezależnie od filaru, dla spójności całego portfolio, centralne miejsce na opakowaniu zajmuje nazwa produktu. Na froncie umieszczono także główny benefit produktu, a jego pozostałe właściwości zostały opisane na boku. Opakowania farb z linii Style Inspiration są najbardziej aspiracyjne i emocjonalne. Wykorzystują kolorystyczne skojarzenia z konkretnym rejonem świata, wywołując pozytywne emocje i budując specyficzny klimat (w segmencie Kolory Świata) i komunikują wyszukane efekty dekoracyjne (w segmencie Glamour). Na opakowaniach produktów Performance and Protection zastosowano rozwiązania o bardziej funkcjonalnym, technologicznym charakterze: mocne kształty, duża ilość srebra, proste czcionki, wyraziste ikony komunikujące najważniejsze właściwości. Z kolei opakowania linii Well Being przemawiają bardziej do emocji. Ekologiczna zieleń, odręcznie pisane nazwy produktu i rysunkowe visuale budują prośrodowiskowy, a zarazem przyjazny rodzinie wizerunek. W linii Basics oferowane są tylko farby białe, o standardowych parametrach. Dlatego na opakowaniach dominuje biel, prosta i przejrzysta grafika komunikuje dobrą jakość produktów. Te zróżnicowane, lecz uporządkowane w ramach każdego filaru projekty w przejrzysty sposób komunikują charakter poszczególnych linii, budując wyróżniający się na tle konkurencji i przejrzysty dla odbiorcy, jakościowy wizerunek marki Dulux – marki, dzięki której życie nabiera piękniejszych barw.