Rekordowo w Monopoly

  • Klient Hasbro Poland
  • Branża Inne
  • Rok produkcji 2015
  • Produkt Monopoly
  • Kategorie Artykuły nieżywnościowe

Głównym wyzwaniem marki było utrzymanie dynamicznego tempa wzrostu oraz umocnienie pozycji lidera w bardzo konkurencyjnej kategorii. Dodatkowo planowano wprowadzenie nowego wariantu Monopoly - Here & Now, którego sukces sprzedażowy w dużej mierze zależał od pojawienia się Warszawy, w wyniku...

Głównym wyzwaniem marki było utrzymanie dynamicznego tempa wzrostu oraz umocnienie pozycji lidera w bardzo konkurencyjnej kategorii. Dodatkowo planowano wprowadzenie nowego wariantu Monopoly - Here & Now, którego sukces sprzedażowy w dużej mierze zależał od pojawienia się Warszawy, w wyniku głosowania, na planszy gry. Zbudowaliśmy zaangażowanie konsumentów, odwołując się do lokalnego patriotyzmu zachęciliśmy ich do głosowania oraz podtrzymywaliśmy ich zainteresowanie marką aż do wprowadzenia produktu na rynek. Ta konsekwentnie prowadzona strategia działań marketingowych i komunikacyjnych zapewniła Monopoly umocnienie się na pozycji lidera, zwiększenie dystansu do konkurencji oraz przekroczenie postawionych celów sprzedażowych.