Rozwiń skrzydła

  • Klient FM Bank
  • Branża Finanse
  • Rok produkcji 2016
  • Produkt Nest Bank
  • Kategorie Experiental marketing, Identyfikacja wizualna, Launch, Strategia zintegrowana, Touchpoint, Design

Nowa marka na rynku finansowym dedykowana rodzinom. Nest Bank zastąpił dwie marki należące do FM Banku – Bank SMART oraz BIZ Bank. Dragon Rouge Warszawa uczestniczył w tworzeniu strategii nowej marki, jej designu oraz doświadczenia konsumenckiego w oddziałach. Nowy bank jest dedykowany ludziom,...

Nowa marka na rynku finansowym dedykowana rodzinom. Nest Bank zastąpił dwie marki należące do FM Banku – Bank SMART oraz BIZ Bank. Dragon Rouge Warszawa uczestniczył w tworzeniu strategii nowej marki, jej designu oraz doświadczenia konsumenckiego w oddziałach. Nowy bank jest dedykowany ludziom, dla których rodzina i jej codzienne dobro jest najważniejsze. Naszym zadaniem było stworzenie brandu konserwatywnego, ale osadzonego dobrze we współczesności i bliskiego zwykłemu Kowalskiemu. „Nest” to po angielsku „gniazdo”. I na wartościach, które gniazdo symbolizuje, takich jak bezpieczeństwo, opiekuńczość, zaradność, bank zamierza budować swój wizerunek. Kolorami banku są brązowy i niebieski. Brąz ma kojarzyć się ze spokojem, harmonią i równowagą, a niebieski z ładem. Logo nowego banku też ma kojarzyć się z gniazdem, a zastosowane liternictwo, stylizowane na odręczny podpis, ma symbolizować gwarancję danego słowa, osobistego poręczenia za złożoną obietnicę. Marka niesie emocje, które kojarzą się z rodziną i dziećmi. Hasło główne marki to „Rozwiń skrzydła”. Zakres prac w projekcie - warsztaty z klientem - storytelling - nazewnictwo - logo - identyfikacja wizualna - materiały promocyjne - retail design - szkolenia