Silna osobowość i mainstreamowa dusza

  • Klient MONDELEZ INTERNATIONAL
  • Branża FMCG
  • Rok produkcji 2018
  • Produkt ZLATE
  • Kategorie Opakowania, Insight, Design, Żywność, Launch / relaunch

Rozpoznawalność marki Zlate, pomimo długiej obecności na rynku, była dość niska. Konsumenci znacznie lepiej kojarzyli nazwę zakładu cukierniczego, w którym powstają łakocie - Opavia. Zadaniem Dragon Rouge Warszawa było uporządkowanie architektury brandu oraz stworzenie unikalnego designu, który na...

Rozpoznawalność marki Zlate, pomimo długiej obecności na rynku, była dość niska. Konsumenci znacznie lepiej kojarzyli nazwę zakładu cukierniczego, w którym powstają łakocie - Opavia. Zadaniem Dragon Rouge Warszawa było uporządkowanie architektury brandu oraz stworzenie unikalnego designu, który na nowo rozpali emocje konsumentów. Celem redesignu było nadanie marce nowej, wyrazistej osobowości. Jednocześnie zależało nam na zachowaniu mainstreamowej „duszy” produktu. Nowe opakowania prezentują klarowny przekaz oparty o insight: radość z jedzenia razem.