Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Skittles dzięki absurdalnemu humorowi, osiągnął za granicą status marki kultowej. Obawialiśmy się, że specyficzny humor utrudni powrót marki na polski rynek. Dlatego przed relaunchem zaangażowaliśmy kabareciarzy do „przetłumaczenia” naszej marki konsumentom. Zdobyliśmy ambasadorów humoru Skittles i...
Skittles dzięki absurdalnemu humorowi, osiągnął za granicą status marki kultowej. Obawialiśmy się, że specyficzny humor utrudni powrót marki na polski rynek. Dlatego przed relaunchem zaangażowaliśmy kabareciarzy do „przetłumaczenia” naszej marki konsumentom. Zdobyliśmy ambasadorów humoru Skittles i otrzymaliśmy 150 skeczy zainspirowanych marką.