Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wyzwanie Złamać w głowach konsumentów Tyskiego, i piwa w ogóle, barierę „niepiwności” okresu świąt Bożego Narodzenia. Idea Na opakowaniach (puszki i butelki) piwa Tyskie umieściliśmy życzenia. Poprzez wręczenie piwa Tyskie konsumenci składali życzenia swoim znajomym i rodzinie - tym samym...
Wyzwanie Złamać w głowach konsumentów Tyskiego, i piwa w ogóle, barierę „niepiwności” okresu świąt Bożego Narodzenia. Idea Na opakowaniach (puszki i butelki) piwa Tyskie umieściliśmy życzenia. Poprzez wręczenie piwa Tyskie konsumenci składali życzenia swoim znajomym i rodzinie - tym samym opakowania piwa Tyskie stały się „świątecznymi kartkami”. Rezultat Wzrost sprzedaży + 16%. Wzrost udziałów rynkowych +1,1 pp (Nov-Dec vs. PP) po raz pierwszy od 3 lat. 3 kolejne lata realizacji projektu.