Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Skoncentrowaliśmy się na konsumencie, jego potrzebach i korzyściach jakie daje mu Play. Pomyśleliśmy gdzie i kiedy konsument może chcieć lub potrzebować rozmawiać bez ograniczeń. Złapaliśmy go w wielu punktach: na zakupach, w miejscach gdzie spędza aktywnie czas. Do wszystkiego posłużyły nam...
Skoncentrowaliśmy się na konsumencie, jego potrzebach i korzyściach jakie daje mu Play. Pomyśleliśmy gdzie i kiedy konsument może chcieć lub potrzebować rozmawiać bez ograniczeń. Złapaliśmy go w wielu punktach: na zakupach, w miejscach gdzie spędza aktywnie czas. Do wszystkiego posłużyły nam wydrukowane wiadomości umieszczone tuż przed jego oczami.