Więcej emocji

  • Klient Onet
  • Branża Inne
  • Rok produkcji 2011
  • Produkt Onet
  • Kategorie Identyfikacja wizualna, Projektowanie graficzne

Rebranding największego portalu horyzontalnego w Polsce nagrodzony w Wlk. Brytanii i Stanach Zjednoczonych. Onet to marka pionierska, dzięki której wiele osób rozpoczynało swoją przygodę po Internecie. Jednak w dobie zmieniającego się Internetu, gwałtownego wzrostu portali społecznościowych i...

Rebranding największego portalu horyzontalnego w Polsce nagrodzony w Wlk. Brytanii i Stanach Zjednoczonych. Onet to marka pionierska, dzięki której wiele osób rozpoczynało swoją przygodę po Internecie. Jednak w dobie zmieniającego się Internetu, gwałtownego wzrostu portali społecznościowych i rewolucji mobilnej marka traciła na atrakcyjności. Zadaniem Dragon Rouge było sformułowanie nowej strategii pozycjonowania, a następnie przełożenie nowej idei na odświeżone logo, identyfikację wizualną i tzw. look & feel portalu. Dzięki nam Onet zyskał bogatą gamę kolorystyczną eksponowaną w postaci spontanicznego roju kropek, ale stracił też rozszerzenie .pl w logo – jak pokazały badania nie było ono potrzebne. Prace objęły także uporządkowanie architektury serwisów i wizualne rozróżnienie trzech ich typów – informacyjnych, lifestyle’owych i multimedialnych, tak by zapewnić spójność marki i indywidualny charakter dostosowany do rodzaju wyświetlanych treści. Nagrody: Brand New Awards 2011 (Stany Zjednoczone) Transform Awards 2012 (Wielka Brytania) Zakres prac w projekcie: - badania i analizy - pozycjonowanie marki - architektura marki / architektura serwisów - identyfikacja wizualna - digital branding - strategia komunikacji