Wino jest dla ludzi

  • Klient Eurocash
  • Branża Napoje alkoholowe
  • Rok produkcji 2014
  • Produkt Faktoria Win
  • Kategorie Identyfikacja wizualna, Projektowanie graficzne, Promocja sprzedaży, Design, Kampania

Nowy sposób sprzedaży win w małych sklepach pod marką Faktoria Win. Dotychczas, małe sklepy spożywcze raczej nie umiały sprzedawać wina, przez co traciły okazję do pozyskania klientów na dynamicznie rosnącym rynku oraz dystans do szybko rosnących dyskontów. Tak było aż do chwili gdy Grupa...

Nowy sposób sprzedaży win w małych sklepach pod marką Faktoria Win. Dotychczas, małe sklepy spożywcze raczej nie umiały sprzedawać wina, przez co traciły okazję do pozyskania klientów na dynamicznie rosnącym rynku oraz dystans do szybko rosnących dyskontów. Tak było aż do chwili gdy Grupa Eurocash wprowadziła na rynek Faktorię Win – nowatorski koncept sprzedaży wina w małych sklepach, który okazał się wyjątkowo skuteczny. Koncept „store in store” pod marką Faktorii Win to wolnostojące, samoobsługowe regały z łatwym dostępem do produktu. Nawigacja odwołuje się do „winnych” okazji: na prezent, na randkę, do posiłku, z przyjaciółmi albo dla relaksu. Dodatkowo dla każdego wina na półce została stworzona etykieta informująca o jego typie i cenie. Dla niezdecydowanych powstała specjalna sekcja w odróżniającym się kolorze czerwonym – jeśli nie wiesz do jakiej okazji dobrać wino, po prostu weź butelkę z tej części regału. Proste, a do tego jakie przyjemne! Nagrody: Effie 2015 (Złoto w kategorii Retail) Innovation Ad 2016 (Złoto w kategorii Insight) Zakres prac w projekcie: - badania i analizy - pozycjonowanie marki - nazewnictwo - identyfikacja wizualna - retail design - POS design