Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Żabka była w percepcyjnej pułapce monopolowego. Jednak pomimo obciążenia wysoką ceną i małym wyborem, głównym problemem marki były niechęć i brak sympatii. Wyzwaniem: zbudować pozytywne emocje wokół sklepu/sprzedawcy, aby konsument w ogóle zaczął dostrzegać Żabkę jako spożywczy z atrakcyjnymi...
Żabka była w percepcyjnej pułapce monopolowego. Jednak pomimo obciążenia wysoką ceną i małym wyborem, głównym problemem marki były niechęć i brak sympatii. Wyzwaniem: zbudować pozytywne emocje wokół sklepu/sprzedawcy, aby konsument w ogóle zaczął dostrzegać Żabkę jako spożywczy z atrakcyjnymi promocjami. Naszym głównym orężem był humor, który niezwykle skutecznie zyskuje sympatię do marki. Ponadto pozwala działać wielopoziomowo. Budować rolę sprzedawcy, atmosferę sklepu osiedlowego oraz codzienne zakupy spożywcze. Atrakcyjnie łączy okazje, produkty, promocje z wizerunkiem. Obniża dysonans niehomogenicznej jakości sieci. Wyniki testów reklamy, monitoring marki, deklaracji zakupowych czy sprzedaży potwierdzają skuteczność komunikacji.