Zmiana wizerunku MK CAFÉ PREMIUM

  • Klient Strauss Cafe Poland Sp. z o.o.
  • Branża FMCG
  • Rok produkcji 2012
  • Produkt MK CAFÉ PREMIUM
  • Kategorie Event marketing, Reklama Film/TV, Strategia zintegrowana

Challenge: Zmiana wizerunku marki MK CAFÉ PREMIUM w oparciu o Brand Hero - Baristę. Idea: Ludzie przy wyborze kawy kierują się emocjami. Uśmiechnięta pani domu już ich nie wzbudza. Wzbudzi je jednak z pewnością ktoś, kto jest zakochany w kawie i zaprosi nas do swojego domu, by opowiedzieć nam...

Challenge: Zmiana wizerunku marki MK CAFÉ PREMIUM w oparciu o Brand Hero - Baristę. Idea: Ludzie przy wyborze kawy kierują się emocjami. Uśmiechnięta pani domu już ich nie wzbudza. Wzbudzi je jednak z pewnością ktoś, kto jest zakochany w kawie i zaprosi nas do swojego domu, by opowiedzieć nam historię przygotowania kawy w sposób, w jaki on sam to widzi. Results: Zaledwie w 2 lata, z marki "zakurzonej" i "zapomnianej" stworzyliśmy markę, którą konsumenci polubili. Efektem jest stworzona platforma kreatywna, stale rosnąca sprzedaż oraz udziały rynkowe.