Kampania Fortuna Czarne

  • Klient Browar Fortuna
  • Branża Napoje alkoholowe
  • Rok produkcji 2023
  • Produkt Fortuna
  • Kategorie Film internetowy i mobilny, Kampanie interaktywne, Projektowanie graficzne, Promocja sprzedaży, Reklama Digital, Reklama mobilna, Reklama w mediach społecznościowych, Media Interaktywne, Digital, Media, Film, Kampania, Napoje alkoholowe, Digital&Mobile, Formaty mediowe lub reklamowe, Content

Czarne na białym, czyli Fortuna Czarne mówi jak jest tu mogłaby pojawić się twarz uśmiechniętego influencera, który zachęca do zakupu produktu. zamiast tego Fortuna Czarne zwraca się do odbiorcy czarno (a właściwie Czarne) na białym. zarówno w warstwie graficznej: czarny font na białym tle jak...

Czarne na białym, czyli Fortuna Czarne mówi jak jest tu mogłaby pojawić się twarz uśmiechniętego influencera, który zachęca do zakupu produktu. zamiast tego Fortuna Czarne zwraca się do odbiorcy czarno (a właściwie Czarne) na białym. zarówno w warstwie graficznej: czarny font na białym tle jak i słownej: prosto z mostu. celem kampanii było zwrócenie uwagi na niestandardowe jak na ciemne piwo cechy: lekkość i orzeźwienie. delikatnie naigrywające się z klisz reklamowych komunikaty, mogliście zobaczyć, przeglądając swoje ulubione strony, social media i gazetki produktowe. a komentarze pod postami świadczą o tym, że poszło wszystko dobrze.