Mi to rybka! Nagradzana kampania

  • Klient Synoptis Pharma
  • Branża Leki i suplementy diety
  • Rok produkcji 2023
  • Produkt Woda morska
  • Kategorie Buzz marketing, Projektowanie graficzne, Promocja sprzedaży, Reklama Digital, Reklama Drukowana, Reklama w mediach społecznościowych, Serwisy internetowe, Interakcja, Digital, Media, Druk, Kampania, Leki i suplementy diety, Launch / relaunch, Artykuły nieżywnościowe, Digital&Mobile, Formaty mediowe lub reklamowe, Content

tu naprawdę popłynęliśmy! „Mi to rybka!” to kampania dla Wody morskiej, dzięki której złowiliśmy już brązową statuetkę w konkursie IAB Mixx Awards, wyróżnienie Golden Arrow i nagrodę za marketingowy projekt roku w wewnętrznym plebiscycie Synoptis Pharma. celem kampanii było budowanie świadomości...

tu naprawdę popłynęliśmy! „Mi to rybka!” to kampania dla Wody morskiej, dzięki której złowiliśmy już brązową statuetkę w konkursie IAB Mixx Awards, wyróżnienie Golden Arrow i nagrodę za marketingowy projekt roku w wewnętrznym plebiscycie Synoptis Pharma. celem kampanii było budowanie świadomości marki oraz jej rozpoznawalności na podstawie charakterystycznego opakowania produktu: „ta woda z rybkami”. strategia pod parasolowym hasłem „Mi to rybka” dążyła do zmniejszenia społecznej presji i wizji idealnego macierzyństwa. edukowaliśmy odbiorców w zakresie użytkowania produktu. odpowiadaliśmy na ich wątpliwości w obszarze opieki i pielęgnacji, ucząc przy okazji tolerancji poprzez prezentowanie różnorodnych nosków dzieci i nie tylko. wypracowane w kooperacji z influencerami materiały kreatywne wspierały rozwój sensoryczny dzieci.