Kampania Miłosław Bezalkoholowe

  • Klient Browar Fortuna
  • Branża Napoje bezalkoholowe
  • Rok produkcji 2023
  • Produkt Miłosław Bezalkoholowe
  • Kategorie Akcje specjalne, Animacja i gry, Buzz marketing, Film internetowy i mobilny, Fotografia, Projektowanie graficzne, Promocja sprzedaży, Reklama Digital, Reklama outdoor, Reklama w mediach społecznościowych, Interakcja, Design, Digital, Film, Kampania, Napoje bezalkoholowe, Digital&Mobile, Formaty mediowe lub reklamowe

plaża pod palmami, niezapomniane przygody i szalone imprezy – tak w skrócie wygląda nasze lato... tyle że nie, bo prawda jest taka, że spędzamy większość ciepłych dni w biurze. z tej obserwacji i w ślad za zdefiniowaną w briefie grupą docelową, narodziła się koncepcja kampanii piwa Miłosław...

plaża pod palmami, niezapomniane przygody i szalone imprezy – tak w skrócie wygląda nasze lato... tyle że nie, bo prawda jest taka, że spędzamy większość ciepłych dni w biurze. z tej obserwacji i w ślad za zdefiniowaną w briefie grupą docelową, narodziła się koncepcja kampanii piwa Miłosław Bezalkoholowe: „Miło w ołpen spejsie”. zadedykowaliśmy ją wszystkim tym, którzy tak jak my siedzą latem w czterech ścianach, jakby ironicznie nazywanych „open space’em”. język kampanii jest inspirowany korpomową i nawiązuje graficznie do znanych pracownikom biurowym aplikacji, prezentacji, komunikatorów czy kalendarzy. narratorem opowieści jest fikcyjny CEO Miło Bezalko sp. z o.o., który przekonuje swoich odbiorców do zmiany „ołpen spejsu” i wyjścia do natury. co zczelendżowaliśmy w ramach kampanii? billboardy, citylighty, digital, socjale i aktywację konsumencką. feedback: wszystko dobrze.