Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
ARTYKUŁ INFO: https://aboutmarketing.pl/mountain-dew-motywuje-mlode-osoby-do-dzialania-w-kampanii-dew-it-anyway/ Kampania Mountain Dew "Dew it anyway!" to wsparcie dla młodych osób marzących o karierze twórców treści, influencerów i streamerów. Bierze w niej udział ponad 2000 streamerów w...
ARTYKUŁ INFO: https://aboutmarketing.pl/mountain-dew-motywuje-mlode-osoby-do-dzialania-w-kampanii-dew-it-anyway/ Kampania Mountain Dew "Dew it anyway!" to wsparcie dla młodych osób marzących o karierze twórców treści, influencerów i streamerów. Bierze w niej udział ponad 2000 streamerów w Polsce, a jej ambasadorami są znani twórcy – Karol „Friz” Wiśniewski i Piotr „Izak” Skowyrski. Celem kampanii jest przełamanie stereotypów, które powstrzymują młodych przed podjęciem tej ścieżki, oraz dostarczenie im narzędzi i wiedzy potrzebnej do rozwoju. Platformą komunikacyjną jest dedykowany serwer Discord, na którym odbywają się warsztaty i spotkania prowadzone przez profesjonalistów. Kampania została podzielona na dwie fazy: nabór, w którym uczestnicy zgłaszają się poprzez filmy, oraz rywalizację, gdzie 50 wybranych osób zmierzy się z wyzwaniami. Wyniki kampanii: Ponad 2000 streamerów zaangażowanych w kampanię. Dedykowany serwer Discord dla uczestników i warsztatów. Nagrody o łącznej wartości prawie 70 000 PLN dla najlepszych.