ŠKODA Auto Muzyka

  • Klient ŠKODA
  • Branża Motoryzacja
  • Rok produkcji 2013
  • Produkt ŠKODA
  • Kategorie Akcje specjalne, Aplikacje i serwisy mobilne, Działania PR, Kampanie interaktywne, Reklama Digital, Reklama interaktywna

Cel Wyłonienie najlepszej muzyki do słuchania podczas jazdy samochodem. Wykorzystanie możliwości aplikacji mobilnych. Idea Wykorzystanie popularności programów muzycznych. Powiązanie ich z marką ŠKODA i jej programem rekomendacji „ŠKODA. Wiesz co dobre!”. Realizacja W I etapie konkursu...

Cel Wyłonienie najlepszej muzyki do słuchania podczas jazdy samochodem. Wykorzystanie możliwości aplikacji mobilnych. Idea Wykorzystanie popularności programów muzycznych. Powiązanie ich z marką ŠKODA i jej programem rekomendacji „ŠKODA. Wiesz co dobre!”. Realizacja W I etapie konkursu artyści zgłaszali swoje utwory i poddawali je ocenie internautów. W II etapie, 100 piosenek z największą ilością głosów internautów, opiniowane były przez jury konkursu w składzie: Piotr Metz, Andrzej Smolik, Piotr Stelmach, Agnieszka Szydłowska, Michał Urbaniak i Wojciech Waglewski. Otrzymali oni iPady ze specjalną aplikacją do głosowania, a także samochody, którymi jeździli i słuchali wybranych kompozycji. Konkurs śledzić można było na bieżąco za pomocą serwisu wieszcodobre.pl, gdzie, prócz utworów, znaleźć można było newsy, blog oraz zdjęcia i filmy robione na potrzeby kampanii. Podczas trwania całej akcji do organizatora zgłosiło się 880 zespołów i zgromadzono 1666 utworów z różnych gatunków muzycznych. Ostatecznie wybrano 10 najlepszych zespołów, które zagrały wspólny koncert w studiu muzycznym im. Agnieszki Osieckiej Radiowej Trójki.