Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Cel Wyłonienie najlepszej muzyki do słuchania podczas jazdy samochodem. Wykorzystanie możliwości aplikacji mobilnych. Idea Wykorzystanie popularności programów muzycznych. Powiązanie ich z marką ŠKODA i jej programem rekomendacji „ŠKODA. Wiesz co dobre!”. Realizacja W I etapie konkursu...
Cel Wyłonienie najlepszej muzyki do słuchania podczas jazdy samochodem. Wykorzystanie możliwości aplikacji mobilnych. Idea Wykorzystanie popularności programów muzycznych. Powiązanie ich z marką ŠKODA i jej programem rekomendacji „ŠKODA. Wiesz co dobre!”. Realizacja W I etapie konkursu artyści zgłaszali swoje utwory i poddawali je ocenie internautów. W II etapie, 100 piosenek z największą ilością głosów internautów, opiniowane były przez jury konkursu w składzie: Piotr Metz, Andrzej Smolik, Piotr Stelmach, Agnieszka Szydłowska, Michał Urbaniak i Wojciech Waglewski. Otrzymali oni iPady ze specjalną aplikacją do głosowania, a także samochody, którymi jeździli i słuchali wybranych kompozycji. Konkurs śledzić można było na bieżąco za pomocą serwisu wieszcodobre.pl, gdzie, prócz utworów, znaleźć można było newsy, blog oraz zdjęcia i filmy robione na potrzeby kampanii. Podczas trwania całej akcji do organizatora zgłosiło się 880 zespołów i zgromadzono 1666 utworów z różnych gatunków muzycznych. Ostatecznie wybrano 10 najlepszych zespołów, które zagrały wspólny koncert w studiu muzycznym im. Agnieszki Osieckiej Radiowej Trójki.