Plus

  • Klient Polkomtel S.A.
  • Branża Telekomunikacja
  • Rok produkcji 2005
  • Produkt Telefonia komórkowa
  • Kategorie Kampanie zintegrowane, Promocja sprzedaży, Reklama Radio, Reklama Drukowana, Reklama Film/TV, Reklama outdoor, Strategia zintegrowana

Gdy zaczynaliśmy pracę z Polkomtelem, była to najmniej wyrazista marka w tej kategorii. Naszym zadaniem była nadać jej charakter, swoistość i pazur. Żeby nawiązać kontakt ze zwykłym Polakiem, zarekomendowaliśmy, aby opowiadać historie z życia wzięte i unikać technicznego żargonu. Wprowadziliśmy do...

Gdy zaczynaliśmy pracę z Polkomtelem, była to najmniej wyrazista marka w tej kategorii. Naszym zadaniem była nadać jej charakter, swoistość i pazur. Żeby nawiązać kontakt ze zwykłym Polakiem, zarekomendowaliśmy, aby opowiadać historie z życia wzięte i unikać technicznego żargonu. Wprowadziliśmy do poważnej kategorii nieco dystansu do siebie, tak by ludzie mogli Plusa polubić i nie bać się technologii, którą oferuje. Nasze scenariusze i improwizacje Mumio dokonały przełomu w myśleniu konsumentów o marce, poważnie pomogły biznesowo i zdobyły 3 nagrody Effie, w tym jedną Long Term.