Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Podczas kampanii „Świat pod jemiołą” umieściliśmy po gałązce jemioły na pokładach wszystkich samolotów Polskich Linii Lotniczych LOT. W ten sposób zawiesiliśmy ją nad całym światem dając pretekst do pocałunku ludziom na całym świecie. Innowacyjność polegała na synchronizacji komunikacji ze...
Podczas kampanii „Świat pod jemiołą” umieściliśmy po gałązce jemioły na pokładach wszystkich samolotów Polskich Linii Lotniczych LOT. W ten sposób zawiesiliśmy ją nad całym światem dając pretekst do pocałunku ludziom na całym świecie. Innowacyjność polegała na synchronizacji komunikacji ze zmieniającą się pozycją samolotów PLL LOT. Dzięki wykorzystaniu Google Maps, technologii Live Ads Tracking System i opcji Facebook Ad Scheduling mogliśmy na bieżąco targetować reklamy do miast położonych na trasie naszych samolotów.