Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
LINK4 jest directową marką ubezpieczeniową z ciągnącymi się od lat problemami wizerunkowymi. W kategorii, w której wiarygodność i niska cena są ekstremalnie istotne, LINK4 nie ma łatwo. Marka walczy z inercją, brakiem zaangażowania, nudną kategorią, nieatrakcyjnym cenowo produktem i silnymi,...
LINK4 jest directową marką ubezpieczeniową z ciągnącymi się od lat problemami wizerunkowymi. W kategorii, w której wiarygodność i niska cena są ekstremalnie istotne, LINK4 nie ma łatwo. Marka walczy z inercją, brakiem zaangażowania, nudną kategorią, nieatrakcyjnym cenowo produktem i silnymi, stabilnymi konkurentami. Aby przełamać tendencje spadkowe odbiliśmy się od sztampy, aby ludzie zauważyli naszą komunikację i polubili ją. I w ten sposób skłoniliśmy ich do kontaktu. Osiągnęliśmy wzrost sprzedanych polis CASCO w kanale direct volumenowo o 19%, (rynek urósł jedynie o 3%). Nasza składka wzrosła o 5% (a rynkowa spadła o 2%). A liczba telefonów zakupowych po latach spadków wzrosła aż o 18%.