Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Czarne na białym, czyli Fortuna Czarne mówi jak jest tu mogłaby pojawić się twarz uśmiechniętego influencera, który zachęca do zakupu produktu. zamiast tego Fortuna Czarne zwraca się do odbiorcy czarno (a właściwie Czarne) na białym. zarówno w warstwie graficznej: czarny font na białym tle jak...
Czarne na białym, czyli Fortuna Czarne mówi jak jest tu mogłaby pojawić się twarz uśmiechniętego influencera, który zachęca do zakupu produktu. zamiast tego Fortuna Czarne zwraca się do odbiorcy czarno (a właściwie Czarne) na białym. zarówno w warstwie graficznej: czarny font na białym tle jak i słownej: prosto z mostu. celem kampanii było zwrócenie uwagi na niestandardowe jak na ciemne piwo cechy: lekkość i orzeźwienie. delikatnie naigrywające się z klisz reklamowych komunikaty, mogliście zobaczyć, przeglądając swoje ulubione strony, social media i gazetki produktowe. a komentarze pod postami świadczą o tym, że poszło wszystko dobrze.