Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
plaża pod palmami, niezapomniane przygody i szalone imprezy – tak w skrócie wygląda nasze lato... tyle że nie, bo prawda jest taka, że spędzamy większość ciepłych dni w biurze. z tej obserwacji i w ślad za zdefiniowaną w briefie grupą docelową, narodziła się koncepcja kampanii piwa Miłosław...
plaża pod palmami, niezapomniane przygody i szalone imprezy – tak w skrócie wygląda nasze lato... tyle że nie, bo prawda jest taka, że spędzamy większość ciepłych dni w biurze. z tej obserwacji i w ślad za zdefiniowaną w briefie grupą docelową, narodziła się koncepcja kampanii piwa Miłosław Bezalkoholowe: „Miło w ołpen spejsie”. zadedykowaliśmy ją wszystkim tym, którzy tak jak my siedzą latem w czterech ścianach, jakby ironicznie nazywanych „open space’em”. język kampanii jest inspirowany korpomową i nawiązuje graficznie do znanych pracownikom biurowym aplikacji, prezentacji, komunikatorów czy kalendarzy. narratorem opowieści jest fikcyjny CEO Miło Bezalko sp. z o.o., który przekonuje swoich odbiorców do zmiany „ołpen spejsu” i wyjścia do natury. co zczelendżowaliśmy w ramach kampanii? billboardy, citylighty, digital, socjale i aktywację konsumencką. feedback: wszystko dobrze.