Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
nasz pomysł na komunikację produktów witaminowych okazał się zwycięskim dwukrotnie. najpierw wdrożyliśmy go w social mediach, a w wyniku kolejnego przetargu - po głębokich analizach i rekomendacjach domu badawczego IPSOS – zrealizowaliśmy kampanię telewizyjną wspartą działaniami digitalowymi. aby...
nasz pomysł na komunikację produktów witaminowych okazał się zwycięskim dwukrotnie. najpierw wdrożyliśmy go w social mediach, a w wyniku kolejnego przetargu - po głębokich analizach i rekomendacjach domu badawczego IPSOS – zrealizowaliśmy kampanię telewizyjną wspartą działaniami digitalowymi. aby skutecznie zachęcić dorosłych konsumentów do suplementacji witamin dla całej rodziny, zwróciliśmy się do nich z niezwykle emocjonalnym przekazem - aby dbali o siebie tak samo, jak na co dzień dba się o dzieci.