Kampania Erosmowy

  • Klient Synoptis Pharma
  • Branża Leki i suplementy diety
  • Rok produkcji 2023
  • Produkt Silderos
  • Kategorie Akcje specjalne, B2B, Działania PR, Film internetowy i mobilny, Kampanie zintegrowane, Launch, Projektowanie graficzne, Reklama Digital, Reklama Drukowana, Reklama mobilna, Reklama w mediach społecznościowych, Personalizacja, Design, Media, Druk, Film, Kampania, Leki i suplementy diety, Launch / relaunch, Digital&Mobile, Innowacyjne media, Formaty mediowe lub reklamowe, Content

Erosmowy to pierwsza interdyscyplinarna kampania edukacyjna o zaburzeniach potencji i erekcji, skierowana do farmaceutów i farmaceutek, w której swoją wiedzą dzielą się m.in. kardiolog, seksuolog, androlog, urolog, diabetolożka, psycholożka, psychiatrka i ich koleżanki po fachu. w formule...

Erosmowy to pierwsza interdyscyplinarna kampania edukacyjna o zaburzeniach potencji i erekcji, skierowana do farmaceutów i farmaceutek, w której swoją wiedzą dzielą się m.in. kardiolog, seksuolog, androlog, urolog, diabetolożka, psycholożka, psychiatrka i ich koleżanki po fachu. w formule sympozjum utrwalonego na video, zaprosiliśmy do podzielenia się wiedzą cenionych ekspertów z różnych dziedzin medycznych. debata z udziałem prowadzącego i ekspertów, została utrwalona i wykorzystana m.in. jako materiał szkoleniowy na stronie aptekarska.pl oraz udostępniona na Spotify. działania zostały wsparte również landing page’m, mailingiem, edukacyjnymi materiałami drukowanymi i kampanią display w mediach branżowych.