Glass is more

  • Klient McDonald’s
  • Branża Żywność
  • Rok produkcji 2015
  • Produkt McZestaw Powiększony i szklanki Coca-Cola
  • Kategorie Projektowanie graficzne, Technologia, Digital, Technology & innovation

Gra mobilna Place&Taste została stworzona, by wzmocnić sprzedaż McZestawu Powiększonego w McDonald’s oraz szklanek Coca-Cola. Stworzyliśmy unikatowy system infografik, a także całego wizualnego otoczenia gry i kampanii. Dzięki temu gracze mieli kontakt z materiałami całkowicie spójnymi na poziomie...

Gra mobilna Place&Taste została stworzona, by wzmocnić sprzedaż McZestawu Powiększonego w McDonald’s oraz szklanek Coca-Cola. Stworzyliśmy unikatowy system infografik, a także całego wizualnego otoczenia gry i kampanii. Dzięki temu gracze mieli kontakt z materiałami całkowicie spójnymi na poziomie formalnym, wizualnym i treściowym. Gra zachęciła klientów McDonald’s do udziału w promocji tak bardzo, że rozdaliśmy wszystkie 3 000 000 szklanek.