Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Jak skutecznie wyróżnić się spośród 40 aktywnych banków i innych instytucji finansowych na bardzo konkurencyjnym rynku kredytów gotówkowych? Jednocześnie jak zrobić to tak, żeby 98% konsumentów rozumiało produkt, a prawie ¾ z nich stwierdziło, że to oferta inna i bardziej atrakcyjna niż w innych...
Jak skutecznie wyróżnić się spośród 40 aktywnych banków i innych instytucji finansowych na bardzo konkurencyjnym rynku kredytów gotówkowych? Jednocześnie jak zrobić to tak, żeby 98% konsumentów rozumiało produkt, a prawie ¾ z nich stwierdziło, że to oferta inna i bardziej atrakcyjna niż w innych bankach? Należy pokazać bank jako wypożyczalnię pieniędzy i stworzyć „wypożyczkę”, czyli produkt z zupełnie nową, niespotykaną w branży, otwartą informacją o całkowitych kosztach wypożyczenia gotówki. Efekt – doskonałe wzrosty i wyniki biznesowe w czasie, kiedy rynek malał, i format reklamowy, który został z eurobankiem na znacznie dłużej.