Kredyt gotówkowy Wypożyczka

  • Klient Eurobank
  • Branża Bankowość
  • Rok produkcji 2015
  • Produkt Wypożyczka
  • Kategorie Bankowość

Jak skutecznie wyróżnić się spośród 40 aktywnych banków i innych instytucji finansowych na bardzo konkurencyjnym rynku kredytów gotówkowych? Jednocześnie jak zrobić to tak, żeby 98% konsumentów rozumiało produkt, a prawie ¾ z nich stwierdziło, że to oferta inna i bardziej atrakcyjna niż w innych...

Jak skutecznie wyróżnić się spośród 40 aktywnych banków i innych instytucji finansowych na bardzo konkurencyjnym rynku kredytów gotówkowych? Jednocześnie jak zrobić to tak, żeby 98% konsumentów rozumiało produkt, a prawie ¾ z nich stwierdziło, że to oferta inna i bardziej atrakcyjna niż w innych bankach? Należy pokazać bank jako wypożyczalnię pieniędzy i stworzyć „wypożyczkę”, czyli produkt z zupełnie nową, niespotykaną w branży, otwartą informacją o całkowitych kosztach wypożyczenia gotówki. Efekt – doskonałe wzrosty i wyniki biznesowe w czasie, kiedy rynek malał, i format reklamowy, który został z eurobankiem na znacznie dłużej.