Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
W kampanii Milki ‚śmiało, bądźmy delikatni’ postanowiliśmy przekonać Polaków do delikatnych zachowań w przewrotny sposób: rzucić im trzy wyzwania. Polacy udowadniali na kolejnych etapach kampanii, że potrafią wyrażać uczucia, dziękować i przytulać się. W wielkim finale pobiliśmy rekord świata w...
W kampanii Milki ‚śmiało, bądźmy delikatni’ postanowiliśmy przekonać Polaków do delikatnych zachowań w przewrotny sposób: rzucić im trzy wyzwania. Polacy udowadniali na kolejnych etapach kampanii, że potrafią wyrażać uczucia, dziękować i przytulać się. W wielkim finale pobiliśmy rekord świata w przytulaniu!