Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
WYZWANIE W 2012 roku Samsung wprowadził na rynek przełomowy telewizor Samsung Smart TV. Oprócz bardzo nowoczesnego wyglądu, doskonałej jakości obrazu i dźwięku, urządzenie posiada możliwość sterowania gestem i głosem. Co zrobić aby odbiorcy mogli w prosty sposób doświadczyć możliwości...
WYZWANIE W 2012 roku Samsung wprowadził na rynek przełomowy telewizor Samsung Smart TV. Oprócz bardzo nowoczesnego wyglądu, doskonałej jakości obrazu i dźwięku, urządzenie posiada możliwość sterowania gestem i głosem. Co zrobić aby odbiorcy mogli w prosty sposób doświadczyć możliwości jakie dają nowe funkcje? ROZWIĄZANIE Na stronach głównych największych portali wyemitowaliśmy reklamy, pozornie niczym nie różniące się od tego co internauci widzą na co dzień. Jednak po kliknięciu w banner odbiorcy mogli poczuć się jak przed ekranem telewizora Smart TV: po włączeniu mikrofonu i kamery, treści w bannerze można było kontrolować głosem i gestami. Na potrzeby projektu stworzyliśmy oprogramowanie śledzące obraz z kamery oraz autorski mechanizm analizujący dźwięk z mikrofonu – a wszystko to musiało zmieścić się w bannerze. Jest to prawdopodobnie pierwsze tego typu rozwiązanie na świecie. REZULTATY 15 000 osób bez wstawania od komputera i odwiedzania salonu RTV przekonało się jak działa sterowanie głosem i gestem w telewizorach Smart TV.