Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Kampania miała zachęcić Polaków do zakładania paneli fotowoltaicznych, by przekonali się jakie korzyści płyną z odnawialnych źródeł energii. Spoty 30-sekundowe robiły "klimat". W subtelny sposób nawiązywały do pozytywnej energii - tej elektrycznej i tej w nas samych - niezbędnej do funkcjonowania...
Kampania miała zachęcić Polaków do zakładania paneli fotowoltaicznych, by przekonali się jakie korzyści płyną z odnawialnych źródeł energii. Spoty 30-sekundowe robiły "klimat". W subtelny sposób nawiązywały do pozytywnej energii - tej elektrycznej i tej w nas samych - niezbędnej do funkcjonowania każdego domu. Twarzą ogólnopolskiej kampanii stała się Małgorzata Kożuchowska. Kampania pojawiła się w TV oraz w największych stacjach radiowych w Polsce. Była wspierana przez stronę internetową mamyklimat.pl, na której pojawiły się merytoryczne informacje dotyczące instalacji paneli, dane, badania oraz szczegóły jak dostać dofinansowanie do tego typu instalacji.