Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Vichy Dercos Neogenic to innowacyjna kuracja pobudzająca do wzrostu uśpione komórki, co w efekcie przekłada się na przyrost NOWYCH włosów. Wyzwaniem było wiarygodne zakomunikowanie przełomowego odkrycia cząsteczki stemoxydine 5% i zachęcenia konsumentów do wypróbowania nowości. Kampania została...
Vichy Dercos Neogenic to innowacyjna kuracja pobudzająca do wzrostu uśpione komórki, co w efekcie przekłada się na przyrost NOWYCH włosów. Wyzwaniem było wiarygodne zakomunikowanie przełomowego odkrycia cząsteczki stemoxydine 5% i zachęcenia konsumentów do wypróbowania nowości. Kampania została podzielona na dwa etapy: edukacyjno – redakcyjny, w którym mówiliśmy o wielkim odkryciu medycznym oraz wizerunkowy, skoncentrowany na wyrazistej ekspozycji produktu. Komunikacja reklamowa została rozdzielona na kobiety i mężczyzn, dzięki czemu uzyskano efekt większej personalizacji komunikatu. Wykorzystano szerokie spektrum narzędzi, ze szczególnym naciskiem na odredakcyjne artykuły w serwisach zdrowotnych portali i w serwisach medycznych mocny PR z wykorzystanie wypowiedzi znanych profesorów. XHTMLe w pierwszych odsłonach imitowały layout strony głównej z newsem o przełomowym odkryciu, dopiero po animacji odkrywały produkt. Dodatkowo emitowane były korespondujące dwa formaty (Scroll Futer i Halfpage): pierwszy pełnił funkcję newsa dnia, a drugi – jako uzupełnienie i odpowiedź pierwszego - komunikował produkt. Wyniki kampanii, zwłaszcza dniówek mających charakter newsów dnia, przeszły nasze najśmielsze oczekiwania. CTR na strategicznych formatach, w tym wypadku były to XHTMLe, osiągnął wynik czterokrotnie wyższy od zakładanego. Uzyskany zasięg to aż o 20% więcej uu, jednak o skuteczności doboru lokalizacji i ważności problemu, którego rozwiązaniem jest Vichy Dercos Neogenic, świadczy bardzo wysoki odsetek świadomych kliknięć w banery reklamowe oraz wzrost wyników wyszukiwania produktu Neogenic w wyszukiwarce Google.